gehe morgen zum acr-shop. mal gucken was do noch in die kiste passt. vo vorne hochtöner, schaltknüppel, radio, luutsprächer, cd-wächsler. ergendwie so. werde secher was fende.
verstärker ond subwuufer chöme de hende be de 2.setzreihe em doka.
aber för da mueni zerscht mol eine ha…
beni doch glatt ins schweizerdeutsch gerutscht he. dänke mer verstohts…
muss nicht diesel sein.
darf einfach keine schnecke sein. bin vor ca4wochen eine angucken gegangen. aber da war nix mit anzug… darf schon chli pfuus ha.
bin interessiert! wo?wie?kosta?
so! ich goh morn en böss go aluege ond ich glaub de tueni de au poschte. aso nor wenn er ned zverschieget esch!
Inverkehrssetzung 5 / 1988
VW Typ II 4x4 Syncro Doppelkabiner
Aussenfarbe orange
Kilometer 154’000 km
Getriebeart Handschaltung
Antrieb Allrad
Treibstoff Benzin
Türen 4
Sitzplätze 6
Hubraum in ccm 2109 cm³
Zylinder 4
Leistung in PS 86
costa 3000.- (tönt ned schlächt oder?)
mfk het er siit 03 nömme. aberv de hüützer het gmeint dass er met wnig investation voll debi seg.
da met em ufeloh…
naja… well, au wenni ne abeloh esch de no hontermeter ab bode ond het meh bodefreiheit als en chirokee or so.
also wen en möchtsch tüferlege den muesch en doka 2wd chaufe
en syncro doka esch vel zschad und sowieso zrar!! (syncro doka esch scho lang min traum!!)
frog doch de maribus wege dem för 700 de loht scho met sech rede!!
änywei, go aluege tuene secher. het eine/i wo chli meh ahnig vo buschauf als ich het morn am spötere nami ziit. wörd am 15:30 z’lenzburg be de bruefschuel abfahre—> uf rickenbach 25min, dete böss aluege, probefahre, ufe left neh, retour fahre ond direkt weder id schuel hocke 1700!!! änge ziitplan!
wer ziit & loscht het: please call me under 077/404’46’52 äns ask to simon
has bussli-shopping uf orn verschobe. vorarbeiterschuel esch usgfalle am samstig, wenn i höt gange wär hätti müesse en lektion schwänze ond hätt nor 1h20min deziit gha. wieso? welli am 1700 scho weder CAD kors gha ha( bes am 9i!