Hoi Zäme
Mini erst Inberiebssetzig isch am 19.05.1987 bir PTT in Lozärn gsy. Detä hani Jahrelang Päckli umegfahre… Irgendwenn bini zumene Händler cho in Kt Züri. Do bini Johrelang mit andere T2 / T3 umegstande… Summer und Winter sind vergange, kene het mi welle… Im November 2009 het mi dr Jeje gseh und mich agluägt.
De hani plözlich wieder nüd meh gseh…
Spöter endi Dez 09 ischer wieder verbicho mit dr Lara… Sie het mi aber ned grad schön gfunde.
Klar, bi jo au vermosset und dreckig gsy!
Am 1Februar 2010 mit 78’000 bini wieder vom Stva abgno worde. Bim erste mol durecho!
Am 2.2.2010 hani mis neue deheigfunde in Zwillikä bim Jeje und dr Lara. Ab detä bini Gwäsche worde,gwachset und uf öber 2tonne Gsamtgwicht usbaut gmacht worde.
Sit Sie mi hend, hani scho sehr viel gseh. Grösste höhepünkt sind sicher: Venedig, Verona, Gardasee, Losone VW Treffe, 1 VW BodeseeTreffe, Bourdaux, Lourdes, Le Cap dAgt, Ste-Maries-des-la-Mer, Sattelegg gseh.
Freu mi uf viele KM mitem Jeje und dr Lara… Ich glaub, die hend mi so richtig gern!
Soviel im moment. Euchi HELVETIA
hiho
und herzlich willkommen im kreise der VWBUSFORUMianer (puh langes wort)!!!
greez benny
hoi Helvetia
jo di ha ich gescht und hüt au bewundert
bisch wirklich nicht ohne
Härzlich wilkommen do im Forum
gruess vollmond
Willkommen im Forum und weiterhin viel Spass als/mit dem Bus.
Gruss Nik
hallo und herzlich willkommen hier im forum…
HI
auch von meiner Seite ein herzliches
Gruess
Mats
herzlich willkommen im forum und viel spass beim päckli verteilen…
mfg marco
ein herzliches willkommen aus luzern… ( ech glaube fascht dass de mer allig g’schänkli verbi brocht het… )… die rechtsgesteuerten haben zulauf…
grüessli roger
Viel Spass mit Bus und Forum!
Gruss
Ein herzliches Willkommen von der Postbüssli-Front
Gruss Christoph
Vielen Dank!
Gibt es noch viele PTT T3 im orginal Kleid im Forum?
Greetz Jeje
Willkommen hier im Forum und viel Spass mit deinem Bus
Lg Andy
hey hey ! doch no gschafft ! herzlich willkomme im forum !
gruss beni
Aus der Ex-Armee Ecke willkommen im Forum, da werden sie geholfen. Grüessli andy
willkommensgrüsse aus arlesheim bl
hallo und herzlich willkommen
gruss noah
Hallo und auch von mir ein herzliches Willkommen und viel Spass hier im Forum.
Gruss Mukulel