Hallo zäme

i han mi uf minere Siite kurz vorgstellt,…weiss nöd ob i da woandersch heti sölle,…aber wer interesse hät chan jo dete nohläse,… Wünsch allne bald es schöns Wuchendend …und i freu mi uf interessanti, informativi und spannendi Biiträg :slight_smile:
Sunnigi Grüess, Margien und Hedwig :slight_smile: …P.s: Der blaue Bus bei meinem Profil wär dann der T3 :slight_smile:

Sali ,

Herzlich Willlkommen und viel Spass alleweil :slight_smile: im Showroom könntest du dein Büssli vorstellen :slight_smile:

Gruss Mirco

Halli, danke,… Gut zu wissen…mach ich dann noch…muss ihn zuerst
noch holen… :blush:

Hallo auch aus dem Berner Seeland.
Meine Güte, und ich dachte ich sei jemand der den Punkt übermässig für offene Text-Enden benutze… :scream:
Aber da gibt’s ja noch jemand, der diesen Tick exzessiver auslebt :wink:

Wie spricht man denn Margien aus, wie mans schreibt und liest oder ist das was französisches? Marschiä oder so?
Dem Namen begegne ich jetzt echt zum ersten mal… schade wurde das Vornamentool abgeschaltet, das würde mich jetzt wunder nehmen wie oft es Margien gibt.

1 „Gefällt mir“

coole Vorstellung willkommen im Forum und viel Spaß bei uns

Greez AJ

…ja, ich han eigentli gar nöd so viel welle schriibe…es isch eifach passiert …es gäbt no viel meh zum Thema VW i mim Läbe… :slight_smile:
Margien isch en Holländische Name und me sprichts uus: Marchin…uf Dütsch wür i Margrit heisse…

Dankeschön …:wink: …isch nu en teil vo de Gschichte zu VW … :slight_smile: …bisher Käfer…aber e neui Ziit chunt,…Hedwig isch bald daaaa :slight_smile: Freu mi so druff!!!

Hallo ,

Es ist schon interessant , welche Geschichte jeder hat :slight_smile: und schön wenn man auch drüber lesen kann :slight_smile: Ich hätte bezüglich des Namens auf alles andere als Holland getippt .

Gruss Mirco