Chienbäse Liestal

Hallo Zämmä
Also es isch dä sunntig so wit…äs isch wieder mol Chienbäse in Liestal dr Start isch am 19.00. Am idrücklichschtä isch es sicher im Städtli bim Törli…nur het mä dört kei platz und es isch sau heiss wenn do ä wagä mit 15 ster holz grad 2 meter vor eim ahaltet…dr Umzug goht undä bim Board-Shop durä dört si d wägä und d bäse in vollbrand.
Ich sälber nimm mit mä bäse am umzug teil …also wer luscht het mol was gspunnes gseh soll doch dä sunntig uf Liestal cho :wink:

3 „Gefällt mir“

Leider sind wir nicht dabei, leider!!!

Viel Vergnügen und schön wärmen👌🏼

Grüessli

Sehr empfehlenswert! :fire:

Isch hammer gsi…

https://www.facebook.com/groups/LiestalVERNETZT/permalink/1542782562436848/

2 „Gefällt mir“

Wirklich ein cooles heisses Spektakel und ein ganz schützenswerter Brauch. Hammer!
Gruss R :sunny:ger

Wenn mol öper wil mitlaufä soll er sich bi mir mäldä…sonä bäse wo dir do gseht wo d Regula oder vom Rainer, het ca 22kg min isch 47kg gsi diä ganz grossä si bis 100kg.
dir froget euch sicher was d Füührwehr bi mir immer gmacht het…ich ha ä jutesack agha und uf em Kopf ä Salatbecki und das mur nix hindä ihnä gheit ä Kuchitiächli als Nackenschutz…jo und das het hald ammigs afo brennä :wink:
Danke für diä Forums gsichter womä das johr am Strossärand atroffä het :slight_smile: