hmmmm. was kann ich bieten??? was brauchts noch?? badehosen darf niemand vergessen!!! ich bring ein surfboard mit, für die, die versuchen wollen auf der welle zu reiten…könnte noch mein Benzinkocher mitnehmen, dann gibts spaghettis oder sonst was zum gegrillten dazu…lasst mich wissen, was wir noch brauchen… ein festbank oder 2 wäre auch supar, ev. kann ich da was machen…
han sganze ez mal verfolgt…
Bremgarte det beni ja fascht dihei…
Waffeplatz … Militärbrugg und stehendi Welle… eifach genial…
ab de Militärbrugg (betonbrücke) abezgumpe isch geil… abr be gringem wasserstand berüert mer scho ab und zue de bode…
die stehendi welle isch öppe 5-10 min fuessmarsch entfernt… det hets i de nöchi au no en brugg zum gumpe… chli chliner…
het hüüfig Bullibsitzer be de welle isch ja klar! immer die surfer…hehe
mer hend det unde scho einigi nächt verbracht… isch en geile ort… nonie problem gha met em militär!..
sandstrand isch chillig hets alles higschwämmt nach em hochwasser…
werd sicher au mal verbigucke…(leider ohni Bus hehe han en denn zwar scho dihei… han dautoprüefig aber gar und lah niemert as stüür -->er isch mer zheilig!!)
(en 19jährige vw bus bsitzer ohni billet… haha
Brennholz chani no go poschte, und au metbrenge… Denn brengi no BIER met, und en schwedischi Spezialität… Es paar Lüütlis nimi au no mit!
Hagi: Jo nimm das digeridoo met i wett scho lang mol probiere und z surfe eh au!
Und: Mer sette no en Flyer ha för das Treffe, esch zwar gar churzfrischtig, aber das mer de Büs womer grad gseht eine chan inehenke!! I kreire nochäne mal na was, de cha das jede selber usdrucke und drunterhenke…