Vorhangschiene Flügeltür T4

Hallo zusammen

Ich habe die Vorhangschienen für die Flügeltüren vom VW T4 mit Metall um die Fenster übrig.
Habe das Gardienenset von Baimex.de bestellt und diese waren dabei.
Kann die jemand gebrauchen würde sie verschenken? Sie können in 3037 Herrenschwanden oder 2540 Grenchen abgeholt werden oder ich kann sie versenden wenn das Porto übernommen wird.

Liebe Grüsse
Michelle

Hallo Michelle

Bi seuber ou grad dranne mi t4 (mit flügutüre😅) uszboue, und chönnt dini Vorhangschine sehr gued bruche🤩

Bi vo Busswil, dementsprechend wäri Grenche sehr gebig

Grüessli
Lorenz

Ja das wär doch guet.
Du chönntsch se morn odr am donnsti vom 7 bism 17.15 bi mir im gschäft cho hole odr am fritig bis am 11.45 würd dir daa ga?

Ah mist das geid mer leider nid. I bi ebe die Wuche no z lausanne ir schueu /: würds am weekend ou einisch ga? Süscht müesst nechscgt Wuche luege obi einisch früecher chönnti fürabe mache.

Liebe Gruess
Lorenz

Nächscht wuche bini ide ferie… nach de ferie würds schüsch o mau bism 7ni ga muess eifach vorhär wüsse de chanis irichte.

Okeii, wärs der ou müglech se z schicke? der Versand würdi natürlich übernää.

Schöns Täglii

Ja sicher chani o mache.

Auso cool supper de machesmers doch eso.

Mini Adresse wäri:

Lorenz Peter
Riedliweg13
3292 Busswil

De chaschmer ner gern dini Kontoagabe ge, de duenis der grad überwise, oder hesch twint?
ds wäri sogar no eifacher.

lg Lorenz

Dieses Thema wurde automatisch 60 Tage nach der letzten Antwort geschlossen. Es sind keine neuen Antworten mehr erlaubt.