Hallo zusammen

Sali zämä…
ich ha mich nur churz welä chli vorstellä…
Ich bi 28 und chumä vo Walestadt…
ha zwei Chind 1 1/2 und 3 1/2 (beidi lieben üsä VW-Bus) :laughing:
ha en T3 Jg 85
zur ziet bini voll im schuss mit wider zämä schrubä…hanä komplet usänand und neui lackiere lo (Leider ned diä richtig Farb :imp: ) aber chunt glaub scho guät chli gwönigs bedürftig aber jooo :unamused:

ja und uf däm wäg hani dänkt chumi ev zu es paar teili woni no muss oder söt ha :laughing:

ja das wärs mol fürs erst…schusch nur fragä…

MFG Hardi

hallo und herzlich willkommen im forum ! \:D/
gruss beni vo bärn

Hi und willkommen im Forum, und Fotos vom T3 gibt es noch oder? ist ein muss :schläge:
gruss andy

hallo und willkommen im forum!
viel spass :top
gruess hagi

heidiho,

herzlich wilkommen im forum.

gruess us wangs
martin

Hallo Hardi
Willkommen im Forum.
Viel Spass mit dem VW Bus.

Gruss

Hallo Hardi ,

Herzlich Willkommen hier im Forum und viel Spass alleweil :smile: Jetzt gibt’s noch einen User aus
Walenstadt lach

Gruess usem Churer Rhiital
Mirco

Willkommen und viel spass \:D/ \:D/

Gruss AJ

Hallo Wilkommen im Forum alles gute Dänu :top :top :top

Herzlich willkommen

Mein Bus steht auch in Walenstadt (ich bin lediglich ab und zu am Wochende da) Vielleicht läuft/fährt man sich ja mal über den Weg.

Auch von mir ein herzliches Willkommen!!! :smiley:

Gruss Andi

Salü und willkommen hier im Forum!

Gute Zeit und pannenfreie Fahrt!

Gruss Andy