Der Zwilling mit em brune Bulli

Salüüü mitenand

i bi de Markus alias GoldenAgeGuru. Es paar vo eu hend mich vilicht scho am VW-Bus Treffe das Wucheend ds Teufen gseh, zeme mit mim Brüeder em Peter alias Bananensplit (d Zwilling :stuck_out_tongue: )

Min Vw Bus isch de vom Bananensplit, de bruni T2b mit em wiise Dach, Bilder vonem het min Brüeder jo schomol postet.

Werum ich mich ersch jetzt fürs Forum regischtriere…hmm…kei Ahnig…weiss eigentli au nid, werum ich nid scho früehner do verbiglueget han…uf jedefall bini jo jetzt au regischtriert und parat die abertuusige vo iträg mol durdsforschte…hui :confused: das goht glaubs no es zitli :stuck_out_tongue:

No chli was zu mir. Wird im Auguscht 21i, bi momentan uf Stellesuechi im Bereich Informatik. Das heisst no arbeitslos :cry: …nojo het au sini Vorteil :smiley: …spile inere Band namens GoldenAgeGurus (wie me an minem Nickname erkennt)…hmm jo…das ischs mol im grobe und ganze vo mir…

herzlich :welcome: vom bodensee

hiho

herzlich willkomme!!

welchen august werde am 18ten 21:-)

greez benny

1. August…zeme mit mim Zwillingsbrüeder hehe :stuck_out_tongue: :lol

herzlich willkomme au usem aargau!..

:welcome:

band?
was denn für ne band?
mfg

http://www.goldenagegurus.li :top

[quote=“8-Ball”]hiho
welchen august werde am 18ten 21:-)
greez benny[/quote]

ich werde am 21.august 31 :-/

Herzlich willkommen aus Bern

@Benny: ich auch am 18. August…aber mehr als doppelt so alt :open_mouth:

Schalom und herzlich Willkommen auch von mir!!

auch von mir einen guten morgen und herzlich willkommen…

auch von mir ein feddes mooooinz!

auch ich sage :pc4

Salüü!
Leider weiss ich nicht genau, welcher Du wirklich bist. Warst Du mit mir am lodernden VW-Feuer oder hast Du mir Euren Bus gezeigt?

Item… welcome & keep on rockin’!

herzlich willkommen an board

sali sali und willkommen! du oder du?

egal bisdanwanmal

gruss hofi’s

salisali zwilling

schöööönes büssli habt ihr da. finde es schön, dass nun beide anwesend sind :wink:

gruess
australopitecus bundabergensis

hallo au vo mir. wellä das vo beidne bisch weiss i aber nöd;-)

isch doch ganz eifach, er isch er und ich bin ich. Endlich het ers au ins Forum gschafft.

@Joe: Er het dr dä Bus zeiget, mir hend über s brennende VW zeiche gwetteret.

Auch von mir ein herzliches :welcome: Wurde ja auch Zeit…

Gruss Christoph