19.8 - 20.8.06 1. INT VWBUSFORUM.CH Treffen in Bremgarten

Und de Wasserstand gseht au guet us für d’Welle!!

hey, chani mich bi öppertem an Grill werfe? min het sis lebe loh bim letschte iisatz :bash und i mues zersch wider eine finde wo i min Bus passt :wink: nimm defür chole mit!

Bi extrem giggerig! Und hey, 8-ball, mer erwartet denn bi dinere Willkommensred no e usfüerhlechi erchlärig wiso din bus nid fahrt!!

c ya all

Jetz hoffe mir das z Wätter ou no Passend wird

och menno, blödes gampel…schiist mich jetzt irgendwie vol an das ich nich ans treffen kommen kann snief :cry:

jedenfalls viel spass und viel brumm brumm, und surf surf, und brutzel brutzel…

gruz vom mättu

Also Bremgarten hab ich gefunden, aber wo muss ich hin um unser romantisches Plätzchen zu finden?

Ach ja, und nochwas! Ab wann???

Falls möglich noch einen genauen Wegbeschrieb in Bremgarten, sonst frag ich dann einfach und die wissen ja schon wo das Militärgelände ist…

Thnx!

wir werden von der shell tanke schiler aufhängen!!
übrigens ab 19.00uhr!

greez benny

Ich würde sagen wer will darf auch früher dort sein.

ich werde ev. eher da sein. macht ja nichts oder?

I chume au scho früehner, wird so ca. uf di 2 iitreffe, aber passt, grad nochli d’Welle usprobiere…

wird geil! hoff nume de Wasserstand hebet!

werde ca am 17 det ufchrütze!

greez benny

Bi nochli ir region om ume kurfe wirde ca 5 acho

Das wird es megafescht

[quote=“Gilb 64”]

Das wird es megafescht[/quote]

Dem chani nur zuestimme! :smiley:

I mue no en Vertrag go unterzeichne am morge und am Namitag wirdi na zbasle brucht, i chume au ca uf die 17.00 !!
Schelder henke mer denn au denne uf!

Gruess

hier mal n plänchen…

http://img87.imageshack.us/img87/338/unbenannt1fe6.jpg

Komme entweder am Samstag spät, oder wahrscheinlicher, dann am Sonntag kann aber leider nicht lange bleiben… :frowning:

Danke hagi jetzt finde auch ich diesen Platz!

see you!

so bus ist beladen. los geht’s

jo bei mir gehts auch los! cya all et bremgarten!

greez benny

PS: wer noch hat: HOLZ mitbringen!!!

noch kurz alles einpacken und dann begebe auch ich mich auf die Grosse Reise! :smile:

Es ist so eine Scheisse, mein Bus wollte heute einfach nicht mehr anspringen. :imp: :imp: :imp:

Konnte am Samstag leider nicht kommen! Schaute am Sonntag nachmittag dann mal vorbei… Leider fuhr der letzte Bus uns entgegen und ich entschloss mich noch bei der Welle vorbeizuschauen. Dort traf ich nur noch Bullyjuschk mit seinem Lovemobil an.
Will unbedingt auch wieder mal auf die Welle!!!

Mfg
Luki